divendres, 26 de novembre del 2010

Capítol 3: El jamón que fa olor a pet

Avui una meravellosa peça de porc bullit, que a la tapa s'esforçava per recordar-te que no té ni sulfats, ni gluten ni conservants artificials (que dius... no hauria de ser el normal que no tengués això???.. idò no!) ha perdut tot el seu interès culinari després de destapar el seu embolcall..
-Joder, fa olor a pet!- he pogut dir mentre la meva panxa es retorçava 180 graus... sí, allò emetia un aroma semblant a ventositat anal! a flatulència eructada des del cul! a desembós ràpid de l'ànima podrida! a aire calent espanta-amics! a trauma psicològic si algú l'utilitza de despertador...! punyetes!!!!
Vaja, que per si no ho tenia clar, aquella pudor que reconvertia el significat culinari del cuixot en "cul", m'ha servit per corroborar que el jamon prové d'un porc! I sí, l'hi dic jamón perquè cuixot és massa correcte per a un aliment que quan l'encetes te fa embogir d'una mescla entre oi, gana (perquè normalment quan quelcom destapa un paquet de jamón és per fer-se un entrepà...) i sorpresa. Per cert, i dic jamón perquè jo quan m'enfado, me surt en castellà... serà herència d'haver estudiat amb els hermanos de la salle.. mira ho dic en castellà això també...
Res, que després de cercar com un pardal un tros d'alguna cosa per expulsar l'aire cap a la campana extractora de la cuina (més que res per evitar que allò impregnàs de caca gasosa el fantàstic pa bimbo que ja tenia preparat amb cura i amor per servir de base als condiments...), he caigut en el compte que si aquella carn feia olor a York, concretament al clavegueram de Nova York, millor era no arriscar-se a tenir problemes gastrointestinals que provoquin els mateixos efectes però directament des del meu propi forat negre situat on l'esquena perd el nom, així que he agafat un tosquet de formatge de cabrales pel bocata... Que fa igual o pitjor pudor, però amb aquesta se suposa que no passa res... .p

Per pair el meu cabrales, i de passada el post d'avui, vos deixo un video clip...



El meu altre io és... qui s'ha begut el cola-cao abans que jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada