dimarts, 30 de novembre del 2010

Capítol 4: He dit que no has de fer capítols!

La sèrie de posts dedicats a negar la meva capacitat per fer series de posts, pel que es veu no arriba al final...
Així que, ja que m'he emperrat en fer capítols, hauré de començar pel començament no? Com manen els cànons: pel pilot.

Sí..., aquell primer intent de fer alguna cosa, normalment de resultat més bé "trunyaco", sense il·luminació, amb un guió que podria haver fet el meu cosí mentre jugava amb els caps decapitats de les barbies de sa germana; és el que normalment es coneix com pilot, també se'l coneix com zero... no per la puntuació que hauria de tenir si haguessim de donar-li nota, sinó pel número que se suposa serà l'anterior al número 1 (amb l'esperança que aquest 1 arribi...)

Jo he fet el meu homenatge -primer i darrer, per cert- als capítols pilot... o zero... i efectivament, no val un duro, vos recomano que si ho podeu evitar, aneu a visitar el blog de kiko "el de salvame", que és igual de trunyo, tampoc no val un duro però al manco costa un ronyó i pobret ell ho fa per menjar.. jo per passar les nits d'insomni...



El meu altre io és... el que ha baixat l'escala quan jo la volia pujar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada